ҚАЗАҚСТАНДА
ДУАЛЬДЫ ЖҮЙЕНІ ЕНГІЗУ
Басты бет / Нормативтік-құқықтық база / Дуалды бағдарламаларды аккредиттеу

«KAZDUAL – Қазақстанда қос құрылымды енгізу» – Жоғары білім берудегі біліктілікті арттыру бағдарламасы (Erasmus Plus) бірлесіп қаржыландыратын үш жылдық жоба. Жоба 2021 жылдың қаңтарында басталып, 2024 жылдың қаңтарында аяқталады. Жоба кәсіптік және жоғары білім беру деңгейлерінде кәсіптік білім беру арқылы икемді дуальды жүйені құру үшін саяси деңгейде қажетті ережелер мен ұсыныстарды әзірлеу бойынша пилоттық жоба ретінде қызмет етеді.

 

KAZDUAL жүйесінде D3.3 жеке курстарының пилоттық нұсқасы 2022-2023 оқу жылы ішінде жүзеге асырылады. Бір оқу жылы ішінде компаниялар, колледждер мен университеттер дуальды оқытудан кейін белгіленген бағдарлама бойынша жұмыс істейтін болады. Бұл Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігіне республикалық деңгейде өзгерістер енгізу үшін нұсқаулық болады. Жоба барысында оларды пилоттық енгізуді жүзеге асыру арқылы ҚР БҒМ қол жеткізілген нәтижелерге талдау жасай алады.

 

Өтінімге сәйкес, WP3 «D3.4 Таңдалған курстар үшін пилоттық аккредиттеу рәсімдері (өзін-өзі бағалау, оқу турлары және т.б.)» бойынша пилоттық аккредиттеу:

 

• IQAA, ACQUIN және CEENQA мүшелері таңдалған бағдарламаларды аккредитациялайды. Бұл да QA бөлігі. Олардың құжаттамасы пилоттық тестілеуден кейін жеке енгізулерді талдау және синтездеу нәтижелерін ұсынады. M32 жобасының маңызды кезеңі.

• Пилоттық бағдарламалар стандарттарды қайта қарауға қызмет етуі керек, өйткені олар көбінесе кәсіпорын қажеттіліктеріне сәйкес келмейді және оқыту мен оқыту құралдарын, әдістемелерін және педагогикалық тәсілдерді жетілдіреді.

• Пилоттық бағдарламаларды іріктеу кезінде әрбір ЖОО 2022-2023 оқу жылында басталатын пилоттық оқу жоспарына қатысу туралы келісімдер жасау үшін таңдалған компаниялармен дуальды тәжірибенің нақты тұжырымдамасын ұсынады.

• Дайындық кезеңінің нәтижелері бойынша пилоттық бағдарламаларды іріктеуді ЖОО таңдалған компаниялармен дуальды тәжірибенің нақты тұжырымдамасын анықтау үшін, тек қана икемді кәсіби бағдарламаны, соның ішінде бағдарлама тұжырымдамаларының икемділігін және оның ұзақтығын қамтамасыз етуді қамтамасыз ету үшін пайдаланатын болады. тағылымдамалар мен практикалық кезеңдер, сонымен қатар жеке сектормен 2022-2023 оқу жылында пилоттық бағдарламалар бойынша келісімдер жасасу.

 

Жоғарыда айтылғандардың негізгі нәтижесі ретінде Қазақстанда Модельдік дуальдық жүйені құру үшін қажетті дуальды кәсіптік білім берудің заңнамалық базасы мен аккредиттеу рәсімдері болады.

 

2. Жұмыс жоспары

 

Жобалық ұсынысқа сәйкес бұл ЖТ 2022-2023 жылдар аралығын қамтиды. жоба. Қатысқан серіктестер барлық оқиғаларды виртуалды ортаға көшіруді және кездесулерді өткізуді ескере отырып, WP3 үшін ұсынылған уақыт шеңберімен жалпы келісті. Төменде егжей-тегжейлі жұмыс жоспары берілген.

 

Overview of important milestones/tasks

 

 

 

 

Task Nr.

Task Description

Milestone

Responsible partners

1.1

Introduction to accreditation procedures (Workshop-Q&A session)

Nov 22

ACQUIN-CEENQA-IQAA

Subtasks

ACQUIN workshop

early Nov 22

all partners

 

Administrative requirements from universities side solved

mid Nov 22

universities-colleges

 

Appointment of a Kazdual Accreditation Team (contact persons in each organization)

mid Nov 22

all partners

 

Agreement on applicable standards

until December 2022

ACQUIN-CEENQA-IQAA

 

Agreement on the number of programs and applicants

end Nov 22

universities-colleges

 

Discussion on minimum requirements for calling a program "dual"

December 22

universities-colleges

 

Checking with Ministry of Education & IQAA

December 22

 

 

Finalised curricula

Dec 22

universities-colleges

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

Universities & colleges will apply a request to ACQUIN/CEENQA (template will be provided)

Dec 22

universities-colleges

Subtasks

Application request for the pilot evaluation

 

universities-colleges

 

Workplan and activities agreed by all educational partners

 

universities-colleges

 

 

 

 

1.3

Guidelines to partners for the preparation of the self-evaluation report

Dec 22-Mar 23

ACQUIN-CEENQA-IQAA

Subtasks

Bayreuth workshop guidelines shared with partners

Done in Bayreuth - ppt on content shared already

ACQUIN-CEENQA

 

Monitoring of partners progress every 3 weeks

 

ACQUIN-CEENQA

 

Checking of self-evaluation reports initial drafts-good drafts-final

 

ACQUIN-CEENQA-IQAA

 

Final self-evaluation reports sent

17thMarch 2023

(hard deadline)

universities-colleges

1.4

Recruitment & training of expert group

 

ACQUIN-CEENQA-IQAA in consultation with all

Subtasks

Profile of expert group - number of expert group

Dec 22

 

 

Expert Group identified

Feb 23

 

 

Preparation of a schedule for site visit (sessions to be adapted as pilots/light version)

January 2023

 

1.5

Conduction of online conference (site visit)

Mid-End May 23

ACQUIN-CEENQA-IQAA

Subtasks

Guidelines and tips for preparing for the site visit (see also Bayreuth workshop)

Feb 23

CEENQA

 

Identification of common date 3 months earlier

Feb 23

ACQUIN-CEENQA-IQAA

1.6

Compilation of the Evaluation Report

June-July 23

ACQUIN-CEENQA-IQAA

Subtasks

Writing of reports during summer

 

 

1.7

Feedback from educational institutions on the Evaluation report

Aug 23

universities-colleges

 

Рөлді бөлу - WP3 ішкі жиналыстары

 

Қолданбада сипатталған рөлдер:

 

• Сонымен қатар, аккредиттеу және реттеу процедураларын TKK (IQA) және ACQUIN (EQA) қадағалайды. CEENQA пилоттық кезеңде сарапшыларды қамтамасыз етеді, ал ҚР БҒМ ережелердегі немесе заңнамадағы өзгерістерді анықтау үшін жобаның жүзеге асырылуын қадағалайды. Сапаны қамтамасыз ету деңгейінде жоба ESG және Сапаны қамтамасыз ету процедурасын ішкі қолдану және жеткізу үшін Эстониядағы TKK қатысуы арқылы одан әрі байытылады.

CEENQA, Орталық және Шығыс Еуропадағы аккредиттеу агенттіктерінің қауымдастығы пилоттық кезеңде сарапшылар мен шолушыларды қамтамасыз етеді. IQAA да сонда өкілдік етеді және пилоттық жобаларға қатысу арқылы процедураларды қалай қолдану керектігін үйренеді.

IQAA, CEENQA бөлігі ретінде, сонымен қатар жоғары оқу орындарындағы кәсіби практиктердің сапасын арттыру үшін желіні тарату және пайдаланудың тамаша арнасы болып табылады.

• Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі дуальді жоғары білім берудің барынша оңтайландырылған моделін әзірлеуге белсенді атсалысатын болады, өйткені ол ел үкіметіне үлгі болмақ. Аймаққа және секторға байланысты өнеркәсіппен және компаниялармен ынтымақтастық үлгісі әртүрлі болуы мүмкін, бірақ жоба қазақстандық студенттер, университеттер, кәсіби орталықтар мен компаниялар арасындағы әртүрлі ынтымақтастық сценарийлері үшін ортақ стандарттарды белгілейтін болады.

 

Жұмыс жоспарына сәйкес тапсырмалар мен қосалқы тапсырмаларды бөлу

Activity

Lead partner

Supporting partner

Milestone

1.1 Agreement on applicable standards

CEENQA

ACQUIN-IQAA-TTK-Kazakh partners

 

QA Expert Dr. Carlos Machado provides feedback

1st good draft December 2022

2nd refined March 2023

3rd final after pilots August 2023

1.1 Program requirements (program “identity” card)

ACQUIN

LN

CEENQA

December 2022

1.2 Application request

ACQUIN

GM

CEENQA- Kazakh partners

December 2022

1.2 Workplan and activities updates, meeting minutes and monitoring

ACQUIN

GM

CEENQA-Coordinator BS

Ongoing

1.3 Preparation of self-evaluation reports

ACQUIN LN-YB

CEENQA - Kazakh partners

Support from TTK if needed based on their practice

Common template

December 2022 shared

 

Monitoring progress x3 mid.January-beg.February-mid.March 2023

1.3 Checking of final self-evaluation reports including traceability of files for experts

ACQUIN LN-YB

CEENQA

Mid-end March 2023

1.4 Recruitment and training of expert group

CEENQA

ACQUIN-TTK-IQAA and OVGU provide expert suggestions

Dec 2022-Feb 2023

1.4 Profile of expert group (matrix template – numbers)

CEENQA

ACQUIN will provide common template for profiles of experts & letter of identification of experts

 

QA Expert Dr. Carlos Machado provides feedback

Dec 2022

1.4 Training of experts

ACQUIN-CEENQA

IQAA-TTK can also participate

End February 2023

1.4 Scheduling pilot visits agenda

ACQUIN

CEENQA-IQAA Kazakh partners

Finding common dates for all 6 pilots by January 2023

 

Agenda draft January 2023

1.5 Conduction of site visits (preparation of Kazakh partners)

ACQUIN-CEENQA

IQAA-TTK can also participate

End April 2023 brief workshop for how to best present their uni-college

1.5 Conduction of site visits

ACQUIN- CEENQA

 

IQAA participates as observer

Early-mid May 2023

1.5 Pilot splits

ACQUIN Pilot Nr. 1,3,5,6

CEENQA Pilot Nr. 2 & 4

 

1.6 Compilation of reports

ACQUIN-CEENQA

QA Expert Carlos Machado & TTK provide feedback on template

Template common by January 2023

June-July 2023

1.7 Feedback of education partners

ACQUIN-CEENQA

Kazakh partners

Fine-tuning of reports August 2023

1.7 Certificates of training for KazDual accreditation team

ACQUIN-CEENQA

Kazakh partners

June 2023

 

 

Introduction to accreditation procedures (Workshop-Q&A session)

 

Appointment of a KazDual Accreditation Team (contact persons in each organisation)

Partner

Name-Surname

Role

E-mail

Coordinator

Bayan Sapargaliyeva

National Coordinator/

Project Manager

bayan_sapargaliyeva@mail.ru,

bonya_sh@mail.ru

ACQUIN

Giorina Maratsi

Project Manager

maratsi@acquin.org

ACQUIN

Dr. Lyazzat Nugumanova

Project Manager

nugumanova@acquin.org

CEENQA

Jan Philipp Engelmann

Project Manager

secretariat@ceenqa.org

CEENQA

Maja Milas

Project Manager

maja.milas@nakvis.si

TKTK

Mihhail Kirejev

Project Manager

mihhail.kirejev@tktk.ee

MERSK

Banu Narbekova

Project Manager

b.narbekova@edu.gov.kz

IQAA

Karylga Jigitcheyeva

Project member

jigitcheyeva@iqaa.kz

M. Auezov South-Kazakhstan University

BakhytkulAbdizhapparova

Project member

b.abdizhapparova@auezov.edu.kz

AlmazKaldybayev

Executive in charge of pilot accreditation

almich84@mail.ru

Abai Kazakh National Pedagogical University

AsselAkpayeva

Project member/

Associate Professor of the Department of Primary Education

 

akpayeva@mail.ru

 

Bayan Sapargaliyeva

Project Manager

bayan_sapargaliyeva@mail.ru,

bonya_sh@mail.ru

Shakarim University of Semey

Askar Kasymov

Project Manager

festland2@yandex.kz

BuketovKaragandy University

Svetlana Karstina

Project Manager

skarstina@mail.ru

Electrotechnical college

AkmaralImanbekova

Project Manager

imanbekovaakmaral@mail.ru

Karaganda Higher Polytechnic College

GabdissagytAubakirov

Project Manager

Sagit.aubakirov@mail.ru

 

Өзін-өзі бағалау есебін дайындау бойынша серіктестерге арналған нұсқаулық

 

ACQUIN & CEENQA компаниясының 2022 жылдың қарашасында Байройттегі сапаны қамтамасыз ету семинарында жасаған презентациялары университеттер мен колледждер үшін өзін-өзі бағалау есептерін дайындауға негіз болады. Уақыт жоспарына сәйкес қосымша нұсқаулар беріледі. Аккредиттеу агенттіктерінің арнайы тобы әр 3 апта сайын қазақстандық серіктестердің жұмыс барысын бақылап отырады және сауалдарға жауап беру үшін байланыс нүктесі ретінде қызмет етеді. Қажет болған жағдайда қазақстандық серіктестерге есептерін жазуда қолдау көрсету үшін қосымша онлайн сессиялар өткізіледі.

 

Сараптамалық топты таңдау және оқыту

 

Сарапшы профилі

Пилоттық аккредиттеу рәсімі сараптамалық бағалау рәсімі түрінде жүзеге асырылады. CEENQA және ACQUIN жоба серіктестерімен кеңесе отырып, таңдалған KazDual оқыту бағдарламалары бойынша бағалаушылар ретінде әрекет ететін тәжірибелі және оқытылған сарапшылар тобын құрады. Сарапшылар аккредиттеу, сапаны қамтамасыз ету, дуальді кәсіптік білім беру мәселелері бойынша да, сәйкес бағдарлама пәні бойынша да білікті.

Сарапшы профилі

  1. Көлденең талаптар
  • •  Сенімділік пен ашықтық;
  • • Білім беру процесі мен түсінігі (оқу бағдарламаларын жасау, оқыту әдістері, оқуды бағалау, дайындық деңгейі);
  • • Жазбаша, ауызша және АКТ дағдылары;
  • •  Ағылшын тілін жақсы білу;
  • • Жоғары білім немесе ТжКБ тәжірибесі (бағдарламаның EQF ​​деңгейіне байланысты);
  • •Еуропалық сапаны қамтамасыз ету жүйесін (Болония процесі, ESG стандарттары, EQAVET, EQF көрсеткіштері) білу өте қажет;
  • •  Ұлттық немесе халықаралық контексте алдыңғы аккредиттеу/бағалау процедураларымен жұмыс тәжірибесі өте қажет.

Арнайы білім

  • Германиядағы дуальді кәсіптік білім беруді жетік білу
  • • • Студент емес сарапшылар үшін пилоттық бағдарламалар саласында дәлелденген кәсіби немесе академиялық тәжірибе (кемінде 5 жыл);
  • • • Өнеркәсіп пен ел/еуропалық ережелер мен техникалық шарттарды білу.

 

Synthesis of Expert Group

 

Pilot

Requirements

Additional profile requirements

Nr. of experts needed

Pilot 1

A+B

  • Electric Power Engineering

3

(1 professor, 1 practitioner/or international QA expert, 1 student)

Pilot 2

A+B

  • Heat power engineering

3 (1 professor, 1 practitioner/or international QA expert, 1 student)

International expert can be same with Pilot 1

Pilot 3

A+B

  • Primary education with information and communication technologies

3 (1 professor, 1 practitioner/or international QA expert, 1 student)

Pilot 4

A+B

  • Heat power

Same experts with pilot 2

Pilot 5

A+B

  • Technician-Electrician

3

1 professor, 1 expert with VET knowledge common with Pilot 6, 1 student common with pilot 6

Pilot 6

A+B

  • Thermal Power Plants of Thermal Power Plants Equipment Machinist)

1 professor

(other 2 experts are same with pilot 5)

 

 

 

12 experts

 

Ескертулер:

Жоғарыда айтылғандай, сарапшылық топтың құрамы барынша икемді болуы керек. Пәнге және қолжетімді сарапшыларға байланысты екі профессор (тиісті салалық тәжірибе + қосарлы оқу тәжірибесі) + бір студент жақсырақ болатын жағдайлар болуы мүмкін.

Expert Nr.

Type (professor, international expert or practitioner, student

Relevant for pilot

Suggested nationality

1

professor

Pilot 1

German

2

practitioner/or international expert

Pilot 1, 2, 4

international

3

student

Pilot 1

National Kazakh

4

professor

Pilot 2, 4

German or Kazakh

5

student

Pilot 2, 4

National Kazakh

6

professor

Pilot 3

German

7

practitioner

Pilot 3

German

8

student

Pilot 3

International

9

professor

Pilot 5,

international

10

practitioner/VET expert

Pilot 5, 6

international

11

VET student

Pilot 5, 6

German

12

professor

Pilot 6

National Kazakh

Amount for experts participating in 1 procedure

Whole amount needed (3 experts per procedure=18)

 

 Бейтараптық туралы ереже

 Бейтараптық біржақты әсер қалдыруы мүмкін жағдайларды ашуды талап етеді. Бұл, мысалы, мыналарды қамтуы мүмкін:

 • Ағымдағы өтініш процесі, апелляциялық тыңдаулар немесе алдағы өзгерістер;

 • Бес жылдан аз жұмыс немесе оқу тәжірибесі;

 • Туыстары, жақын жеке немесе кәсіби байланыстары немесе университет/ТжКБ провайдері қызметкерлерімен қақтығыстар;

 • Сертификаттау рәсіміне тікелей әсер ететін комиссияларға, консультативтік комитеттерге немесе консультативтік-кеңесші органдарға қатысу;

 • Қазіргі уақытта қарастырылып жатқан оқу бағдарламасына байланысты қарқынды ынтымақтастық жобалары жүзеге асырылуда;

 • Өткен жылдағы мүшелерді бағалау.

 Сарапшының міндеттері

 Сарапшылар келесі тапсырмаларды орындауға қатысуы керек:

  Сұрақ-жауап сессиясымен бірге қолданылатын стандарттармен танысу үшін сараптамалық тренингке қатысу;

  Өтініш беруші мекемелердің өзін-өзі бағалау есептерін оқу;

  Оқу бағдарламасына дайындалған барлық материалдарды қарап шығу;

 Қорытындылары негізінде бағалау есебінің бөліктерін жазыңыз (жұмысты сарапшылар арасында бөлуге болады). Сарапшылар оқу бағдарламасының болашақта аккредитациядан өтуі туралы өз пікірін білдіріп, қандай да бір ұсыныстар беруі керек. Аккредиттеу бойынша серіктестер назарға алынатын тиісті стандарттар мен аспектілері бар бақылау парағын береді. Қорытынды есептерді сарапшылардың жазбаша кері байланысы негізінде ACQUIN & CEENQA дайындайды.

 Сайттағы ресурстарды онлайн-конференция арқылы сарапшылар тобына ұсынуға болады. Қажет болса, ұлттық сарапшы топтың өкіліне олардың оқу бағдарламасын сәтті орындау үшін жабдықталған-жетілмегендігін бағалау үшін бара алады.

 Пилоттық аккредиттеу процесі сындарлы сынға негізделген «тең-теңімен» консультативтік процесс: егер сарапшылар бағдарламаны жақсарту жолдарын көрсе, оларды бағдарлама жетекшілерімен талқылау керек.

 

Онлайн конференция өткізу (сапарға бару)

 

Тиісті үлгі берілген.

Сонымен қатар, Байройттегі сапаны қамтамасыз ету семинарында (тиісті презентацияны қараңыз) CEENQA мекемелердің өзін көрсету және сайтқа баруға дайындық (n) этикетін ұсынды.

+7 (707) 350-55-30
Алматы
© 2024 «Бұл жоба еуропалық комиссияның қолдауымен қаржыландырылады. Осы жарияланымның/материалдың мазмұны автордың жауапкершілігі болып табылады және еуропалық комиссияның көзқарасын көрсетпейді. Комиссия ондағы ақпаратты пайдаланғаны үшін жауап бере алмайды»