Жұмыс берушілердің дуальды оқыту бағдарламаларына қатысуға дайындығын бағалау бойынша жүргізілген зерттеу олардың ұқсас форматтағы ЖОО және колледждермен ынтымақтастыққа жеткілікті қызығушылық танытқанын анықтады, бірақ сонымен бірге дуальды оқытуға мүдделі кәсіпорындардың жоқтығын көрсетті.
Қазақстанда дуальды жүйенің тиімділігін арттыру үшін заңнамалық базаны жетілдіру, дуальды оқытуды енгізу бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірлеу, дуальды жоғары және кәсіптік білім беру бағдарламаларын аккредиттеу тәртібін айқындау, дуальды оқытудың түрлі үлгілерін енгізу қажет.
KAZDUAL жобасында құрылған дуальды жоғары және кәсіптік білім берудің икемді моделі Қазақстандағы университеттер, колледждер және компаниялар арасындағы ынтымақтастықтың максималды тиімділігін қамтамасыз етеді және анықталған қайшылықтарды шешуге көмектеседі, Қазақстанда дуальды білім беруді дамытуға қосымша серпін береді. еліміздің әртүрлі салаларында және аймақтарында, осыған байланысты KAZDUAL жобасының нәтижелерін қорытындылап, ел ішінде және шетелде кеңінен тарату қажет.
Дуальды оқыту әлемдік білім беру кеңістігінде кәсіптік білім берудің теориясы мен тәжірибесінің интеграциясына қол жеткізудің тиімді тетіктерінің бірі ретінде танылды. Дуальды білім берудің айрықша ерекшелігі – мамандар мен жұмыс берушілерді дайындауда тапсырыс беруші, университет және мемлекет ретінде тең серіктестік пен тең жауапкершілік. Дуальды оқытудың барлық мүдделі субъектілерінің назарын өндіріс/білім беруді ұйымдастыру жағдайында практикалық дайындықты арттыру арқылы болашақ мамандардың талап етілетін кәсіптік құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағыттау кәсіби мамандарды даярлау сапасын арттырудың өзекті мәселелерін шешудің негізгі буыны болып табылады. жоғары білікті кадрлардан тұрады.